iPLACER®: de flexibele RFID module: Innovatief. Direct. Transparant.
De iPLACER® zorgt voor maximale flexibiliteit in ons RFID-portfolio. De kleine, handige module op batterijen met geïntegreerde lezer en zender kan overal worden gemonteerd en regelt automatische nabestellingen van C-Parts op de werkplek of in het flowrek voor meer transparantie in de materiaalstroom. De RFID-technologie wordt dus niet alleen gebruikt als bestelsysteem, maar functioneert nu ook als voorraadbeheersysteem.
Functies en toepassingen
1. iPLACER® WP - een bestelsysteem voor gebruik direct op de werkplek
Bij deze specifieke toepassing wordt de iPLACER® WP (Workplace) direct op het werkstation gemonteerd. Met behulp van de RFID-tags die standaard op alle Würth W-KLT® 2.0 kleine lastdragers en Würth W-KLT® 2.0 S kleine bakken zijn gemonteerd, wordt een bestelling geplaatst zodra een lege bak het "uitgiftepunt" passeert. De bakken worden vervolgens verzameld in een doos en geleegd door een servicemedewerker bij de volgende levering.
Wanneer u ingesloten video's op www.wuerth-industrie.com bekijkt en afspeelt, kan de provider (YouTube) uw toegang mogelijk opslaan en uw gedrag analyseren. Als u de inhoud activeert, dwz akkoord gaat om deze te bekijken en af te spelen, wordt er een cookie op uw computer geplaatst om vast te leggen dat u hiermee akkoord bent gegaan in uw browser. Deze cookie slaat geen persoonlijke gegevens op.
Raadpleeg ons privacybeleid en onze cookiepagina voor meer informatie.
U kunt deze link ook gebruiken om de video rechtstreeks op het platform van de provider te openen: https://youtu.be/huYRFHAoFWw
2. iPLACER® OP - een autonoom en onafhankelijk bestelsysteem
Dankzij het compacte ontwerp is de iPLACER® OP (Order Point) mobiel en kan deze overal worden geplaatst, wat een hoge mate van flexibiliteit biedt. Lege bakken of Kanban-kaarten met een RFID-tag worden langs de iPLACER®-module verplaatst en op de order geregistreerd. Op deze manier kan de module overal worden gebruikt waar deze naar verwachting nodig is - in de productie, op de werkplek zelf of als onderdeel van assemblage-, logistieke en intralogistieke processen.
3. iPLACER® FR - een voorraadbeheersysteem in het flowrek
De iPLACER® FR (flowrek) fungeert niet alleen als een bestelsysteem voor de volledig geautomatiseerde overdracht van gegevens, maar kan nu ook voor het eerst worden gebruikt als een middel om voorraadniveaus te beheren. Door twee iPLACER® modules aan een flowrek te monteren - zelfs op bestaande, klantspecifieke rekken - kunnen goederenontvangst- en verzendprocessen, opdrachten en bestellingen worden geregistreerd en orders worden geactiveerd zonder dat hiervoor handmatige acties nodig zijn. Dit geeft klanten volledige transparantie over hun voorraadniveaus in de productie en biedt tegelijkertijd een intelligente aanpak voor navulbeheer. De vereisten kunnen voor elk rek en elke positie worden gerapporteerd.
Wanneer u ingesloten video's op www.wuerth-industrie.com bekijkt en afspeelt, kan de provider (YouTube) uw toegang mogelijk opslaan en uw gedrag analyseren. Als u de inhoud activeert, dwz akkoord gaat om deze te bekijken en af te spelen, wordt er een cookie op uw computer geplaatst om vast te leggen dat u hiermee akkoord bent gegaan in uw browser. Deze cookie slaat geen persoonlijke gegevens op.
Raadpleeg ons privacybeleid en onze cookiepagina voor meer informatie.
U kunt deze link ook gebruiken om de video rechtstreeks op het platform van de provider te openen: https://youtu.be/v=9NEB_asd07U
Uw voordelen
- Eén systeem voor gebruik in een groot aantal toepassingen
- Geautomatiseerde orderactivering
- Vroegtijdige herkenning van schommelingen in de vraag
- Flexibele montagemogelijkheden - in de productie, op de werkplek of als onderdeel van assemblageprocessen
- Optimaal gebruik van ruimte; geen aanvullende ruimte nodig
- Naadloze integratie in het bestaande systeemlandschap
- Autonoom, onafhankelijk systeem
- Draadloos systeem
- Kan worden gebruikt met elk formaat container
- Snel te monteren zonder bestaande processen te veranderen
- Eenvoudige manier om intralogistieke processen in kaart te brengen
Ons RFID-portfolio
Hier vindt u een overzicht van onze RFID-producten - voor efficiënt goederenbeheer, hogere productiviteit en een goed doordachte waardeketen.
Meer geautomatiseerde oplossingen
Ontdek onze toonaangevende industriële oplossingen - dankzij ons divers portfolio bieden we systemen op maat die de efficiëntie van uw bedrijf verhogen en de materiaalstroom optimaliseren. Met onze oplossingen kunt u de productie en opslag nauwkeurig beheren, knelpunten minimaliseren en uw productiviteit maximaliseren.
Contactgegevens:
Würth Industrie Service GmbH & Co. KG verzamelt en verwerkt de op het formulier vermelde persoonsgegevens om voor u de gewenste aanvraag te bewerken. Neem bij de formulieren de gemarkeerde verplichte velden in acht. Rechtsgrondslag voor deze verwerking van de noodzakelijke gegevens is art. 6 par. 1 lid b AGV, uitvoering van precontractuele maatregel. De verwerking van vrijwillig door u verstrekte gegevens gebeurt op basis van art. 6 par. 1 lid f AGV. Daarna is een verwerking toegestaan die noodzakelijk is voor het behartigen van ons legitieme belang. Ons legitieme belang bestaat in het onderhouden van contact met u, onze klant, het verbeteren van de kwaliteit van onze adviezen en om eenvoudiger contact met u te kunnen opnemen bij eventuele vragen. De verzamelde gegevens worden door ons bewaard zolang dit nodig is voor het bewerken van uw aanvraag en om contact met u te kunnen opnemen. Daarna worden ze verwijderd.
Aanvullende privacykennisgevingen, in het bijzonder over uw recht op informatie, correctie, verwijdering, beperking van de verwerking, oppositie en beroep, vindt u in onze Privacyverklaring